Les empreses valoren amb un notable el servei ofert per l’ICF

Torna
14/02/17

Els clients de l’ICF valoren amb un 7,89 el servei ofert per l’entitat i en destaquen el tracte, la professionalitat i l’assessorament. Són dades de l’enquesta de satisfacció de clients que l’entitat financera pública catalana va dur a terme el 2016.

Els clients de l’Institut Català de Finances (ICF) han valorat, a l’enquesta de satisfacció realitzada el 2016, amb un 7,89 la seva satisfacció global amb el servei rebut per part de l’entitat financera pública catalana. L’enquesta l’ha dut a terme l’empresa STIGA, especialitzada en l’anàlisi de l’experiència del client en el sector financer.

Cal destacar l'alta puntuació que rep l'atenció rebuda i la professionalitat en el tracte (8,14 punts) reafirmant que els professionals de l'ICF són el principal punt fort de l'Entitat. També destaca la puntuació en relació a la capacitat d’assessorament i d’oferir solucions ajustades a les necessitats de cada empresa (7,87 punts). 

Segons l’estudi, gairebé la meitat dels clients declaren la seva intenció de seguir treballant amb l’entitat i la recomanarien a d’altres empreses sense reserves. Pel que fa a les oportunitats de millora, els clients posen l'èmfasi en l’agilitat operativa i en les accions de promoció i comunicatives.

Un 89% dels clients consultats es considera satisfet o molt satisfet amb la cobertura de les necessitats de finançament per part de l’ICF, i li atorga una puntuació global de 8,32 punts. En la mateixa línia, un 74% de les empreses consultades està satisfeta o molt satisfeta de les condicions de l’operació de finançament que va formalitzar amb l’ICF, assignant una puntuació de 7,22 punts.

3 de cada 4 empreses manifesten que el seu negoci s’ha enfortit gràcies al suport financer de l’ICF, destacant la millora de l’eficiència i la competitivitat (21,2%), la millora dels equips, les instal·lacions... (19,8%) i la contractació de nous treballadors (17,7%).

Pel que fa a l’Índex de Promotors Nets (NPS per a les sigles en anglès de Net Promoter Score), que mesura la lleialtat dels clients vers una empresa, l’ICF obté un 35,8%, mentre que el sector financer a Catalunya, segons dades d’STIGA, és del 4,31%.

 

Infografia Estudi Satisfacció de client ICF

Les empreses valoren amb un notable el servei ofert per l’ICF