Tecnologia (CRM i CANALS)

Pràctiques

FUNCIONS:

  • Incorporació a l’equip de Tecnologia, amb les següents funcions:
  • Atenció a Usuari presencial o telemàtica.
  • Onboarding a nous usuaris en les plataformes de l’ICF (IRIS, CRM, EUROCRÈDIT, etc.).
  • Gestió d’incidències amb les diferents eines de ticketing (Jira, Mantis, SIGPE).
  • Consultes de BBDD, anàlisi de les dades i realització d’informes amb eines de BI.
  • Desenvolupament de sondes per monitorar els sistemes.
  • Desenvolupament i seguiment de controls de ciberseguretat.
  • Actualització de la documentació de les aplicacions informàtiques.
  • Suport en la gestió dels proveïdors i en la gestió de projectes.
  • Suport a la realització de proves d’usuari i diverses tasques de tecnologia.

 

REQUISITS:

Formació: Estudiant de Grau, Enginyeria o Màster.

Coneixements:

  • Coneixements en Hardware, Sistemes, Ofimàtica.
  • Nivell C de Català.

Experiència:

No cal experiència prèvia, tot i que es valorarà positivament.

Competències:

  • Persona organitzada.
  • Capacitat comunicativa per l’atenció de l’usuari.

 

CONDICIONS:

  • Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14 h. Opció de fer teletreball dos dies a la setmana.
  • Retribució: 800 € nets / mes.

 

PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES

Si t’interessa la posició, envia el teu CV a talent@icf.cat.

L’ICF, en compromís amb la igualtat d’oportunitats, garanteix un procés de selecció lliure de discriminació per motiu de sexe, edat, diversitat funcional, orientació sexual, identitat o expressió de gènere, religió, ètnia, estat civil o qualsevol altra circumstància personal o social.