Technology (CRM and CHANNELS)
Pràctiques
FUNCIONS:
- Incorporació a l’equip de Tecnologia, amb les següents funcions:
- Atenció a Usuari presencial o telemàtica.
- Onboarding a nous usuaris en les plataformes de l’ICF (IRIS, CRM, EUROCRÈDIT, etc.).
- Gestió d’incidències amb les diferents eines de ticketing (Jira, Mantis, SIGPE).
- Consultes de BBDD, anàlisi de les dades i realització d’informes amb eines de BI.
- Desenvolupament de sondes per monitorar els sistemes.
- Desenvolupament i seguiment de controls de ciberseguretat.
- Actualització de la documentació de les aplicacions informàtiques.
- Suport en la gestió dels proveïdors i en la gestió de projectes.
- Suport a la realització de proves d’usuari i diverses tasques de tecnologia.
REQUISITS:
Formació: Estudiant de Grau, Enginyeria o Màster.
Coneixements:
- Coneixements en Hardware, Sistemes, Ofimàtica.
- Nivell C de Català.
Experiència:
No cal experiència prèvia, tot i que es valorarà positivament.
Competències:
- Persona organitzada.
- Capacitat comunicativa per l’atenció de l’usuari.
CONDICIONS:
- Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14 h. Opció de fer teletreball dos dies a la setmana.
- Retribució: 800 € nets / mes.
PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES
Si t’interessa la posició, envia el teu CV a talent@icf.cat.
L’ICF, en compromís amb la igualtat d’oportunitats, garanteix un procés de selecció lliure de discriminació per motiu de sexe, edat, diversitat funcional, orientació sexual, identitat o expressió de gènere, religió, ètnia, estat civil o qualsevol altra circumstància personal o social.