SeniorDomo ha comptat amb un préstec participatiu de 200.000 euros de l’ICF (Institut Català de Finances) a través de la línia IFEM Innovació dirigida a start-ups. La start-up líder en teleassistència estima aconseguir les 6.000 famílies ateses durant el 2023, triplicant la seva base de clients en aquest exercici.

SeniorDomo accelera el seu creixement i millora la seva tecnologia gràcies al suport d’entitats com l’Institut Català de Finances (ICF). L’ICF ha concedit a la companyia, a través de la línia IFEM Innovació, un préstec participatiu de 200.000 EUR amb l’objectiu de finançar tant el creixement com les noves versions de producte encara més robustes. La línia IFEM ofereix finançament a start-ups en fases inicials, en conversió amb inversors privats i que compten amb un clar component d’innovació i/o tecnologia.
Aquest 2023, l’empresa destina esforços en el seu laboratori d’innovació per llençar dos nous productes el pròxim any, així com consolidar el seu creixement en els mercats on presta els seus serveis actualment a Espanya, Itàlia i recentment França.
SeniorDomo ha tancat nous acords estratègics amb serveis prestats a entitats publiques com empreses del sector que permeten refermar la seva proposta de model col·laboratiu de teleassistència avançada amb les famílies. SeniorDomo va ser reconegut aquest 2023, com la iniciativa digital de l’administració publica amb major puntuació en l’Observatori Digital DigiCanvis de la Generalitat de Catalunya a través de la AOC.
En l’actualitat, SeniorDomo, ofereix els seus serveis de teleassistència a Espanya, Itàlia i França. Es distingeix per la seva tecnologia innovadora i un servei complet capaç de supervisar mitjançant un rellotge intel·ligent, el moviment físic, els signes vitals i la ubicació de les persones que ho duen, permetent detectar situacions com moviments bruscos per caigudes, inactivitat inusual, anomalies en el pols o la pèrdua per desorientació en casos d’Alzheimer, per exemple. Una de les principals innovacions de la seva tecnologia es la capacitat de realitzar trucades telefòniques a menys de 20 segons per contactar amb el primer familiar disponible, el qual pot comunicar-se amb l’usuari a través del rellotge mitjançant el mans lliures.
“Estem encantats d’anunciar la nova evolució de la nostra marca i tecnologia en SeniorDomo” afirma Àngel Puertas, CEO i cofundador de l’empresa. Es preveu aconseguir 6.000 famílies per a final d’any, el que representa triplicar la base d’usuaris aquest 2023. SeniorDomo està compromès a seguir innovant i millorant la seva solució paer a promoure una diferencia positiva en la vida de les persones grans.
Irene Bertran, directora de Capital Risc de l’ICF, explica que “la inversió de l’ICF en SeniorDomo és un exemple més de com la banca publica de promoció de Catalunya recolza a les start-ups que tenen productes innovadors destinats a millorar la vida de les persones, especialment a les més vulnerables, i de les seves famílies”.
La start-up barcelonina, anuncia també un canvi en la seva imatge de marca amb la renovació dels seus accessos tecnològics, permetent a les famílies millorar la seva experiència d’ús i oferint una nova carta de presentació gracies a les millores de la seva nova web.
De la mà d’aquest pla de millora, SeniorDomo, llença la seva nova campanya de màrqueting: Els García. La història de família exemplifica de manera commovedora i autèntica els innumerables beneficis que el dispositiu ofert per la start-up aporta per millorar significativament la qualitat de vida de les persones grans i els seus familiars.