Technology (SYSTEMS)

Pràctiques

FUNCIONS:

Incorporació a l’equip de Tecnologia, concretament, a l’àrea de Sistemes, amb les següents funcions:

  • Atenció a Usuari presencial o telemàtica.
  • Creació i manteniment de programari bàsic d’equips (Maquetes).
  • Gestió i manteniment de programes informàtics, Software.
  • Gestió i manteniment d’equips informàtics, Hardware.
  • Gestió i manteniment de servidors basats en tecnologia UNIX.
  • Gestió i manteniment de servidors basats en tecnologia Microsoft.
  • Gestió i manteniment de xarxes ethernet.
  • Gestió i manteniment de xarxes wifi.
  • Gestió i manteniment de dispositius mòbils basats en tecnologia Apple.
  • Gestió i manteniment de dispositius mòbils basats en tecnologia Microsoft.
  • Gestió i manteniment de dispositius de telefonia fixa.
  • Gestió i manteniment de programari de seguretat. (Antivirus, Antimalware, etc.).
  • Gestió d’incidències amb altres proveïdors de serveis de l’àrea de TI.
  • Manuals per usuaris de funcionament d’aplicacions.
  • Manuals per usuaris de funcionament de processos, protocols o procediments.
  • Manuals interns per àrea de SAU.
  • Informe de tiquets Nexica (Setmanal).
  • Informe mantis àrea SAU (Setmanal).
  • Revisió d’usuaris actius (Mensual).
  • Revisió accessos VPN (Mensual).
  • Informe de seguretat proveïdors (Bimensual - dia 15 cada dos mesos).
  • Informe de seguretat de Kaspersky (Mensual).
  • Informe de l'estat del MDM (Mensual).
  • Auditoria i informe d'ocupació Samba (Mensual).
  • Auditoria i informe d'ocupació Bústies Històrics (Mensual).
  • Auditoria i informe de funcionament de la wifi  (Mensual).
  • Auditoria i informe d'Alertes Zabbix (Mensual).
  • Auditoria i informe de DHCP i connexions de xarxa (Mensual).
  • Auditoria i informe Pujades a PRE i PRO (Segons calendari desplegaments).

 

REQUISITS:

Formació: Estudiant de Grau, Enginyeria o Màster.

Coneixements:

  • Coneixements en Hardware, Sistemes, Ofimàtica.
  • Nivell C de Català.

Experiència:

No cal experiència prèvia, tot i que es valorarà positivament.

Competències:

  • Persona organitzada.
  • Treball en equip.
  • Orientació a l’assoliment.
  • Persona proactiva.
  • Capacitat comunicativa per l’atenció de l’usuari.
  • Capacitat analítica i d’interpretació de les dades.

 

CONDICIONS:

  • Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14 h. Opció de fer teletreball dos dies a la setmana.
  • Retribució: 800 € nets / mes.

 

PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES:

Si t’interessa la posició, envia el teu CV a talent@icf.cat.

L’ICF, en compromís amb la igualtat d’oportunitats, garanteix un procés de selecció lliure de discriminació per motiu de sexe, edat, diversitat funcional, orientació sexual, identitat o expressió de gènere, religió, ètnia, estat civil o qualsevol altra circumstància personal o social.