Tecnología (SISTEMAS)
Pràctiques
FUNCIONS:
Incorporació a l’equip de Tecnologia, concretament, a l’àrea de Sistemes, amb les següents funcions:
- Atenció a Usuari presencial o telemàtica.
- Creació i manteniment de programari bàsic d’equips (Maquetes).
- Gestió i manteniment de programes informàtics, Software.
- Gestió i manteniment d’equips informàtics, Hardware.
- Gestió i manteniment de servidors basats en tecnologia UNIX.
- Gestió i manteniment de servidors basats en tecnologia Microsoft.
- Gestió i manteniment de xarxes ethernet.
- Gestió i manteniment de xarxes wifi.
- Gestió i manteniment de dispositius mòbils basats en tecnologia Apple.
- Gestió i manteniment de dispositius mòbils basats en tecnologia Microsoft.
- Gestió i manteniment de dispositius de telefonia fixa.
- Gestió i manteniment de programari de seguretat. (Antivirus, Antimalware, etc.).
- Gestió d’incidències amb altres proveïdors de serveis de l’àrea de TI.
- Manuals per usuaris de funcionament d’aplicacions.
- Manuals per usuaris de funcionament de processos, protocols o procediments.
- Manuals interns per àrea de SAU.
- Informe de tiquets Nexica (Setmanal).
- Informe mantis àrea SAU (Setmanal).
- Revisió d’usuaris actius (Mensual).
- Revisió accessos VPN (Mensual).
- Informe de seguretat proveïdors (Bimensual - dia 15 cada dos mesos).
- Informe de seguretat de Kaspersky (Mensual).
- Informe de l'estat del MDM (Mensual).
- Auditoria i informe d'ocupació Samba (Mensual).
- Auditoria i informe d'ocupació Bústies Històrics (Mensual).
- Auditoria i informe de funcionament de la wifi (Mensual).
- Auditoria i informe d'Alertes Zabbix (Mensual).
- Auditoria i informe de DHCP i connexions de xarxa (Mensual).
- Auditoria i informe Pujades a PRE i PRO (Segons calendari desplegaments).
REQUISITS:
Formació: Estudiant de Grau, Enginyeria o Màster.
Coneixements:
- Coneixements en Hardware, Sistemes, Ofimàtica.
- Nivell C de Català.
Experiència:
No cal experiència prèvia, tot i que es valorarà positivament.
Competències:
- Persona organitzada.
- Treball en equip.
- Orientació a l’assoliment.
- Persona proactiva.
- Capacitat comunicativa per l’atenció de l’usuari.
- Capacitat analítica i d’interpretació de les dades.
CONDICIONS:
- Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14 h. Opció de fer teletreball dos dies a la setmana.
- Retribució: 800 € nets / mes.
PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES:
Si t’interessa la posició, envia el teu CV a talent@icf.cat.
L’ICF, en compromís amb la igualtat d’oportunitats, garanteix un procés de selecció lliure de discriminació per motiu de sexe, edat, diversitat funcional, orientació sexual, identitat o expressió de gènere, religió, ètnia, estat civil o qualsevol altra circumstància personal o social.